نماد سایت شرکت یاران همراه | وام روی خط | خرید و فروش سیمکارت

کد خرید شارژ اضطراری همراه اول چیست

کد خرید شارژ اضطراری همراه اول چیست؟

راه اندازی و دریافت شارژ اضطراری همراه اول بسیار آسان است. زمانی که اعتبار کافی برای مکالمه یا بسته اینترنت ندارید، با شماره‌گیری کد زیر می‌توانید شارژ یا بسته اینترنت اضطراری دریافت کنید پس اگر از مشترکین همراه اول هستید و 90 روز از خرید سیمکات همراه اول شما گذشته کافی است کد #25*10* که کد شارژ اضطراری همراه اول است را وارد کنید.

و به ترتیب مراحل زیر را طی کنید.

پس از انکه درخواستتان را ثبت کردید sms از طرف همراه اول برایتان ارسال میشود که درخواستتان را تایید میکند یا خیر؟

 خرید شارژ اضطراری از چتر اضطراری همراه اول

یکی دیگر از روش های دریافت شارژ اضطراری استفاده از اپلیکیشن یا نسخه وب «همراه من» است.با وارد شدن به این اپلیکیشن و انتخاب بخش «شارژ » و سپس «چتر اضطراری» شماره همراهی که میخواهید برای ان شارژ اضطراری خریداری کنید را وارد کنید و شارژ اضطراری برای شما فعال میشود.

با این خدمت می‌توانید از دیگر مشترکین همراه اول درخواست تماس یا شارژ کنید. اگر گزینه «درخواست تماس» را انتخاب کنید، درخواست تماس شما برای شماره تلفن مقصد ارسال می‌شود.

توجه داشته باشید اگر اعتبار شما بیشتر از 20 تومان باشد، درخواست‌هایتان تأیید نمی‌شود.

قوانین چتر من همراه اول

مشترکینی که شارژ کمتر از 200 ریال دارند می‌توانند از سایر مشترکین همراه اول بخواهند که برای ایشان انتقال شارژ انجام دهند. در صورت تایید مشترک انتقال دهنده شارژ، مبلغ 10،000 ریال از حساب وی کسر می‌شود و با کسر 400 ریال به عنوان کارمزد انتقال، مبلغ 9،600 ریال به اعتبار شما انتقال خواهد یافت.

کارمزد شارژ اضطراری همراه اول چقدر است؟

بنابر اعلام این اپراتور، 16 درصد کارمزد و مالیات بابت این امکان از مشترکین اعتباری دریافت می‌شود.

مهلت استفاده از سرویس چتر اضطراری همراه اول چقدر است؟

در صورت خریداری اعتبار اضطراری، مهلت استفاده آن سی روز است. برای اینترنت اضطراری نیز خودتان می‌توانید بسته یک ساعته، یک روزه یا یک هفته را انتخاب کنید.

شارژ اضطراری همراه اول چقدره ؟

مبلغی که حسابتان شارژ می‌شود 1000 تومان است که ابتدا پیامک تایید برایتان ارسال می‌شد که تمایل دارید این مبلغ را دریافت کنید یا خیر. با زدن شماره 1 مبلغ 940 تومان حسابتان شارژ می‌شود (40 تومان آن به عنوان کارمزد کسر خواهد شد) و درصورت عدم رضایت برای دریافت شارژ اضطراری می‌توانید با زدن عدد 2 آن را دریافت نکنید.

 

خروج از نسخه موبایل