نماد سایت شرکت یاران همراه | وام روی خط | خرید و فروش سیمکارت

کدهای دستوری پرکاربرد سیم کارت همراه اول

کدهای دستوری با * و # شروع می‌شوند و برای دسترسی به تنظیمات و اطلاعات مختلف سیم‌کارت‌ها استفاده می‌شوند. با توجه به این که کدهای دستوری راهی برای ارتباط لحظه ای می باشند، مانند سرویس پیام کوتاه ،امروزه استفاده از این کدها تنها به اپراتورها محدود نبوده و بسیاری از ادارات، سازمان ها، خیریه ها، موسسات مالی و بانک ها و … از این کدها برای ارسال درخواست های متنوع استفاده می کنند. علاوه بر این امنیت استفاده از کدهای دستوری بسیار بالا می باشد به همین خاطر نگرانی بابت استفاده از انها وجود ندارد و استفاده از این کدها در سراسر جهان بسیار مرسوم است.

هر اپراتور سیمکارتی کدهای دستوری خودش را دارد تا مشتریان انها بتوانند با وارد کردن کدهای دستوری با سرعت و در صورت عدم وجود اینترنت کارهای فوری مانند خرید شارژ اضطراری را انجام دهند.نکته مهمی که باید بدانید اهمیتی ندارد پیش شماره سیمکارت همراه اول شما چی باشد به راحتی میتوانید از خدمات کدهای دستوری استفاده کنید.

در ادامه این مقاله یاران همراه تلاش کردیم تا کاربردی ترین کدهای دستوری را برای شما جمع اوری کنیم.

 پرکاربردترین کدهای دستوری همراه اول

کد دستوری وضعیت کارت شارژ همراه اول

کاربران خط اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد #125*10* از باقیمانده اعتبار تلفن همراه خود مطلع شوند.

کد دستوری هدیه شارژ وفاداری همراه اول

همراه اول برای مشترکینی که به مدت بیش از یک سال دارای خط تلفن همراه اعتباری بوده‌اند هدیه شارژ وفاداری را ارائه می‌کند. برای دسترسی به این هدیه شما باید کد دستوری #122*10را وارد کنید.

دستوری هدیه شارژ بانوان سیمکارت‌های اعتباری همراه اول

بانوانی که مالک خط اعتباری همراه اول هستند با وارد کردن کد دستوری #123*10* و درج شماره پین خود می‌توانند ۳۰ درصد بیشتر اعتبار را دریافت کنند. مبلغ شارژها متفاوت و میزان مدت استفاده از آنها محدود است.

کد دستوری هدیه شارژ جوانان همراه اول

مشترکین همراه اول خطوط اعتباری که دارای سن کمتر از ۲۵ سال هستند می‌توانند برای خط خود شارژ و هم بسته‌های اینترنتی را بنابر مبلغ شارژ تهیه کنند. این مشترکین می‌توانند با شماره‌گیری کد #124*10* به این سرویس دسترسی پیدا کنند.

کد دستوری شارژ هدیه همراه اول

برای دریافت شارژ هدیه همراه اول شما باید کد #126*10* را وارد کنید.

کد دستوری شارژ(چتر) اضطراری همراه اول

چتر اضطراری دارای دو سرویس درخواست تماس و درخواست شارژ است که هدف این دو سرویس حمایت از کاربران خطوط اعتباری همراه اول در صورت اتمام شارژ خط آنها است. مشترکین خطوط اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد #261*10* و اعلام شماره مشترک فرد مورد نظر خود از آن فرد بخواهند که با آنها تماس بگیرد.

کد دستوری استعلام میان‌دوره و پایان دوره همراه اول

شما می‌توانید برای مشاهده و دریافت صورتحساب همراه اول، قبض میان‌دوره و پایان دوره همراه اول خود به ترتیب کدهای #112*10* و #111*10* را شماره‌گیری کنید.

کد دستوری  آوای انتظار همراه اول

شما می‌توانید برای فعال‌سازی سرویس آوای  انتظار همراه اول کد #221*10* را ارسال کرده و برای استفاده از خدمات استعلام آوای فعال، تغییر آهنگ، غیرفعال‌سازی و پیشنهاد / هدیه به ترتیب اعداد 0، 2، 3 و 4 را به عنوان عدد آخر کد #22*10* اضافه کنید.

کد دستوری فعال‌سازی رومینگ همراه اول

اگر بخواهید در خارج از ایران مکالمه، ارسال پیامک یا دریافت صوت را با تلفن همراه خود انجام دهید و تحت پوشش همراه اول باشید، نیاز به فعال‌سازی ویژگی رومینگ همراه اول آن دارید. کد لازم برای فعال‌سازی رومینگ #291*10* و غیر‌فعال‌سازی آن #292*10* است. برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از تعرفه‌های رومینگ در کشورها به سایت همراه اول مراجعه کنید.

کد دستوری اینترنت ویژه  همراه اول

برای دریافت اینترنت ویژه همراه اول کد دستوری 6#*100* را وارد کنید

کد دستوری اینترنت یک روزه  همراه اول

کد دستوری اینترنت یک روزه همراه اول 31#*100*  میباشد.

کلام آخر

در این مقاله یاران همراه تلاش کردیم که  فهرست کاربردی ترین کدهای دستوری سیمکارت همراه اول  به شما ارائه دهیم. چرا که اگر از سیم کارت همراه اول استفاده می‌کنید احتمالاً به کدهای دستوری آن نیاز پیدا خواهید کرد. امیدواریم این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد.

 

 

 

خروج از نسخه موبایل