نماد سایت شرکت یاران همراه | وام روی خط | خرید و فروش سیمکارت

کدهای دستوری پرکاربرد سیم کارت ایرانسل

استفاده از تلفن همراه و سرویس‌های ارتباطی تبدیل به یک بخشی جدا نشدنی از زندگی ما شده اند. یکی از اپراتورهای پرطرفدار در ایران، ایرانسل است که طیف وسیعی از خدمات را برای مشترکین خود فراهم کرده است. از جمله این سرویس‌ها می‌توان به تماس، پیامک، اینترنت، شارژ حساب و ده‌ها سرویس دیگر اشاره کرد.

کدهای دستوری با * و # شروع می‌شوند و برای دسترسی به تنظیمات و اطلاعات مختلف سیم‌کارت‌ها استفاده می‌شوند. با توجه به این که کدهای دستوری راهی برای ارتباط لحظه ای می باشند، مانند سرویس پیام کوتاه ،امروزه استفاده از این کدها تنها به اپراتورها محدود نبوده و بسیاری از ادارات، سازمان ها، خیریه ها، موسسات مالی و بانک ها و … از این کدها برای ارسال درخواست های متنوع استفاده می کنند. علاوه بر این امنیت استفاده از کدهای دستوری بسیار بالا می باشد به همین خاطر نگرانی بابت استفاده از انها وجود ندارد و استفاده از این کدها در سراسر جهان بسیار مرسوم است.

در ادامه این مقاله یاران همراه تلاش کردیم تا کاربردی ترین کدهای دستوری اپراتور ایرانسل را برای شما جمع اوری کنیم.

  کد استعلام مانده‌حساب (کد موجودی ایرانسل)

برای استعلام مانده‌حساب و موجودی سیمکارت ایرانسل از کد #2*1*555* استفاده کنید.

کد شارژ و اینترنت اضطراری

برای شارژ و اینترنت اضطراری سیمکارت ایرانسل از کد# 815* استفاده کنید

کد ارسال ایرانسل شارژ برای دیگران

اگر میخواهید برای شخص دیگری شارژ ایرانسل بخرید ابتدا کد #1*142* را را شماره‌گیری و پس از تعیین رمز خود، کد زیر را شماره‌گیری کنید. #شماره مقصد*مبلغ به ریال*رمز*۱۴۲*

کد دستوری شارژ خط با کد شارژ ایرانسل

کد دستوری شارژ خط با کد شارژ ایرانسل به ترتیب زیر است:

#شماره رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۱*

کد دستوری شارژ شگفت‌انگیز ایرانسل

#شماره رمز ۱۲ رقمی*۱۴۴*           

شارژ افلاین ایرانسل

اگر در شرایطی هستید که نمیتوانید به صورت اینترنتی شارز خط ایرانسل خریداری کنید با شماره گیری کد #999*789* برای خودتان  شارژ ایرانسل بخرید.

کد خرید بسته‌های اینترنت

برای خرید بسته اینترنت ایرانسل باید کد  *۵۵۵*۵# شماره گیری کنید.

کد فعال سازی سیمکارت اعتباری

برای فعالسازی، کد #1*141* را از سیم‌کارت اعتباری شماره‌گیری نمایید.

 کدِ دستوری ایرانسل برای شارژ مجدد سیم کارت

اگر شما بخواهید مجدداً سیم کارت اعتباری خود را شارژ کنید، در ابتدا کد *141* و سپس، شماره سریال ۱۲ تا ۱۶ رقمی شارژ خریداری شده خود را وارد کرده و مربع را در انتهای آن وارد می‌کنید.

کلام آخر

در این مقاله یاران همراه تلاش کردیم که  فهرست کاربردی ترین کدهای دستوری سیمکارت ایرانسل به شما ارائه دهیم. چرا که اگر از سیم کارت ایرانسل استفاده می‌کنید احتمالاً به کدهای دستوری آن نیاز پیدا خواهید کرد. امیدواریم این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد.

 

خروج از نسخه موبایل