نماد سایت شرکت یاران همراه | وام روی خط | خرید و فروش سیمکارت

چگونه سیمکارت 0912 را چگونه بفروشم؟

سیمکارت 0912 دارید و میخواهید آن را فوری به فروش برسانید اما مطمئن نیستید که با چه روشی این کار را انجام دهید؟در این مقاله یاران همراه روش هایی که میتوانید سیمکارت 0912 خود را به فروش برسانید را برایتان توضیح داده ام.تا با اگاهی بیشتری اقدام به فروش سیمکارت 0912 همراه اول خود کنید. یافتن محلی برای تبلیغ که بتواند سیم کارت شما را در معرض دید خریداران متعددی قرار دهد، اهمیت زیادی دارد.

اگر قیمت دقیق و به روز سیمکارت خود را ندارید میتوانید با مشاوران متخصص فروش سیمکارت یاران همراه تماس بگیرید.

021-44858253 –09361337776 –09125051740

فروش سیم کارت 0912 در سایت دیوار

بازدید بالای سایت دیوار ان را به  یکی از گزینه های مناسب  برای فروش سیمکارت 0912 تبدیل کرده است.شما میتوانید به صورت رایگان اگهی خود را داخل این سایت قرار دهید.اما به دلیل وجود بیشمار اگهی مشابه باید اگهی خود را به گونه ای قرار دهید تا نسبت به سایر اگهی ها متفاوت باشد. استفاده از جملات تبلیغاتی یا پیشنهاد قیمت مناسب­تر می­تواند در جذب خریداران و فروش سریع موثر باشد قرار دادن تصویر در جذب مشتری در سایت دیوار بسیار  تاثیر گذار است.

سیمکارت شما در این سایت میتواند به سرعت به فروش برسد اما باید جایگاه اگهی خود را اپدیت کنید و از گزینه نردبان دیوار استفاده کنید تا اگهی شما پایین نرود و از دید خریداران خارج نشود.

پس از اینکه اگهی خود را در این سایت قرار دادید بسیاری از افراد شروع به تماس گرفتن  و پیام دادن به شما میکننداگر حال و حوصله پاسخ به تماس­ها و سوالات مکرر را ندارید، بهتر است روش‌های دیگر را برای فروش سیم کارت 0912 خود انتخاب کنید.

مقاله پیشنهادی:عوامل موثر بر قیمت فروش سیمکارت 0912

فروش سیم کارت 0912 در سایت شیپور

بعد از سایت دیوار شیپور یکی از روش های فروش سیمکارت 0912 برای شما است سایت شیپور نیز مانند سایت دیوار است البته این را بدانید که بازدید  سایت دیوار نسبت به شیپور بالاتر است.اما همچنان سایت شیپور جز سایت های پربازدید قرار دارد.

هنگام فروش سیمکارت و هر کالای دیگری در این سایت میتوانید امکان خرید امن را  را  برای خریداران فعال کنید. در خرید امن، هزینه پرداخت شده از بابت معامله، به صورت امانت نزد شیپور میماند و پس از تایید خریدار و دریافت کالای مورد معامله توسط او، امکان برداشت وجه برای فروشنده ممکن است. این امکان، اعتماد خریداران زیادی را جلب می­کند.

اغلب فروشگاه های معتبر از این سایت برای معرفی خود استفاده می­کنند. پس حتی اگر برای فروش از این سایت استفاده نکردید، میتوانید برای آشنایی با فروشگاه­ها به این سایت مراجعه کنید و نگاهی به بنرها بیندازید.

 

فروش سیم کارت 0912 در دفاتر پیشخوان

امن ترین راه فروش سیمکارت 0912 دفاتر پیشخوان هستند. تعدادی از این دفاتر خود نیز نماینده همراه اول هستند و علاوه بر فروش سیم کارت 912، کارهای مربوط به سند زدن را برایتان انجام می‌دهند.همه این مزایا باعث جلب اعتماد بیشتر خریداران میشود.

دفتر پیشخوان دولت یاران همراه یک دفتر خصوصی است اما دارای مجوزهای قانونی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است و  مجوز نمایندگی همراه اول را  دارد دیگر خیال خریداران  برای سند زدن نیز راحت است.

از دیگر مزایا فروش سیمکارت 0912 این است که مشتریان  می‌توانند به استعلام خط قبل از خرید اشاره کرد.

یکی دیگه از مزایای فروش سیمکارت در دفاتر پیشخوان و سایت های فروش سیمکارت این است که خریداران میتوانند با اسوده خاطر بیشتری سیمکارت 0912 مرغوب و با ارزشی مانند سیمکارت 0912 کد 1 را به صورت اقساطی تهییه کنند.

اگر قیمت دقیق و به روز سیمکارت خود را ندارید میتوانید با مشاوران متخصص فروش سیمکارت یاران همراه تماس بگیرید.

021-44858253 –09361337776 –09125051740

شما نه تنها به صورت حضوری میتوانید سیمکارت 0912همراه اول خود را در یاران همراه به فروش برسانید بلکه از طریق سایت یاران همراه نیز میتوانید سیمکارت خود را برای فروش ثبت کنید.

مقاله پیشنهادی:چرا سیم کارت 0912 را اقساطی بخریم؟

فروش سیم کارت 0912 در یاران همراه

شما عزیزان می توانید با اعتماد به شرکت یاران همراه سیم کارت خود را با بهترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن به فروش برسانید.استعلام قیمت سیمکارت شما در حضور خود شما امکان پذیر می باشد. تمامی مراحل انتقال سیم کارت به صورت قانونی و در حضور خریدار و فروشنده انجام میگردد. مبلغ مورد توافق سیمکارت به صورت آنی و کمتر از 5 دقیقه به حساب فروشنده واریز می گردد.

خروج از نسخه موبایل