نماد سایت شرکت یاران همراه | وام روی خط | خرید و فروش سیمکارت

عوامل موثر بر قیمت فروش سیمکارت 0912

فروش سیمکارت 0912

همانطور همه ما میدانیم سیمکارت های 0912 سیمکارت های بسیار با ارزشی هستند چرا که از قدیمی ترین سیمکارت های اپراتور0912 بوده و پیش شماره انها به اتمام رسیده است که البته تنها دلیل ارزشمند بودن این سیمکارت ها قدیم بودنشان نیست بلکه اصلی ترین دلیل گران بودن این مدل سیمکارت دائمی بودن آن است سیمکارت های 0912 تنها به صورت دائمی ارائه میشوند و این موضوع باعث ارزشمند تر بودن این سیمکارت  در برابر سایر سیمکارت ها است.

احتمالا شمایی که خواننده این مقاله هستید  قصد فروش سیمکارت 0912 خود را دارید و میخواهد در رابطه با راه های فروش سیمکارت و عوامل موثر بر روی قیمت 0912 خود اطلاعاتی کسب کنید. اما به شما پیشنهاد  میکنم اگر خریدار سیمکارت 0912 هستید حتما مقاله چطور سیم کارت 0912 بخریم؟ مطالعه کنید.

در ادامه مقاله یاران همراه به صورت کامل برای شما عزیزان درباره  عوامل موثر بر روی قیمت فروش سیمکارت 0912 را  توضیح داده ایم.

عوامل موثر بر قیمت فروش سیمکارت 0912

کد سیمکارت 0912

از اصلی ترین فاکتور های موثر در  فروش سیمکارت 0912 کد آن است. اولین عددی که بعد از 0912 قرار میگیرد در واقع همان کد سیمکارت  است که اعتبار و قیمت سیمکارت به عدد ان بستگی دارد. کد سیم کارت‌های همراه اول از عدد 0 شروع شده و تا عدد 9 ادامه دارد. قدیمی ترین کد سیمکارت های 0912 کد 1 بوده است و بعد از گذشت زمان اپراتور همراه اول کد های دیگری را به ترتیب اضافه نمود. در واقع کد یک تا پنج از اولین کدهای تعیین شده توسط اپراتور همراه اول بودند. به همین جهت قیمت سیم کارت‌هایی که با این کدها شروع می‌شوند نیز به مراتب بیشتر است.

رند بودن سیمکارت 0912

از دیگر عوامل موثر بر روی قیمت سیمکارت 0912 رند بودن شماره سیمکارت است. اما منظور از رند بودن سیمکارت چیست؟ سیمکارت رند یعنی شماره همراهی که از تکرار یک عدد خاص پیروی کند و الگوی خاصی داشته باشد.در بازار خرید و فروش سیمکارت انواع رند بودن سیمکارت داریم  که در مقاله انواع سیمکارت رند برایتان به صورت کامل توضیح داده ایم. اما چرا سیمکارت رند باعث افزایش قیمت فروش سیمکارت 0912 میشود؟

رند بودن شماره، امری سلیقه‌ای است که برای برخی افراد از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و بابت آن هزینه‌های بالایی را پرداخت می‌کنند.البته این نکته نیز لازم به ذکر است که یادآوری و به خاطر سپردن یک شماره رند خط تلفن همراه نسبت به شماره‌های عادی، آسان‌تر خواهد بود.

وضعیت سیمکارت 0912

وقتی درباره وضعیت سیمکارت همراه اول  صحبت میکنیم منظورمان صفر بودن،کم کارکرد و کارکرده سیمکارت است زیرا یکی از مشکلاتی که ممکن است هنگام خرید و فروش سیم کارت کارکرده با آن مواجه شوید، میزان زنگ‌خور بودن آن است. معمولا با توجه به مدت زمان استفاده از سیم کارت کارکرده، میزان زنگ‌خور بودن آن نیز تغییر می‌کند. البته بعضی از سیم کارت‌های کارکرده مدت زمان زیادی خاموش بوده‌اند که در این خصوص با زنگ‌خور کمتری روبرو هستیم.

فروش سیم کارت همراه اول صفر، قیمت بیشتری نسبت به سیم کارت‌های کارکرده دارد. با این حال رند بودن یا کد ابتدایی سیم کارت، از مواردی هستند که افراد برای خرید یا فروش سیم کارت کارکرده به آن‌ها توجه می‌کنند.

چگونه سیمکارت  0912 خود را در یاران همراه بفروشیم

برای  اطلاع از شرایط فروش سیمکارت 0912 در یاران همراه  کافی است با شماره زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنند.

 

 

خروج از نسخه موبایل