نماد سایت شرکت یاران همراه | وام روی خط | خرید و فروش سیمکارت

سیم کارت مناسب زیر 18 سال تمام اپراتورها

اگر کودک شما زیر 18 سال دارد قطعا تبلیغات سیمکارت برای این بازه سنی را دیده اید احتمالا این سوال برایتان ایجاد شده است که چرا باید  سیمکارت مناسب زیر 18 سال تهییه کنید؟دنیای دیجیتال و اینترنت دنیای بینهایتی است که افراد در هرجایی از دنیای به ان دسترسی دارند و محتواهای گوناگونی را در فضای مجازی منتشر میکنند.با شیوع ویروس کرونا استفاده روزمره کودکان و نوجوانان از اینترنت به سرعت شدت گرفت و کودکان در معرض بینهایت محتواهای متفاوتی قرار گرفتند. شما به عنوان والد وظیفه دارید که از کودکان دربرابر انواع خبرها و محتواها محافظت کنید.

مزایای استفاده از سیمکارت مناسب زیر 18 سال

حفظ امنیت: استفاده از سیم‌کارت زیر 18 سال باعث حفظ امنیت اطلاعات شماره تلفن و دسترسی به خط تلفن همراه می‌شود.

کنترل بر روی محتوا: با استفاده از سیم‌کارت مناسب، والدین می‌توانند بهتر محتوای مصرفی و دریافتی کودکان خود را کنترل کرده و نظارت داشته باشند.

مدیریت هزینه‌ها: با سیم‌کارت مناسب، والدین قادرند بودجه مخصوص کودکان خود را مدیریت کنند و از مصرف غیرضروری محافظت نمایند.

امنیت دیجیتال: سیم‌کارت مناسب به کودکان یاد می‌دهد که چگونه با اطلاعات شخصی و اینترنت به صورت امن برخورد کنند.

مقاله پیشنهادی:سیمکارت آپتل چیست؟

سیم کارت دانش آموزی همراه اول رایگان (سیم‌کارت انارستان)

سیم‌کارت انارستان، سیم‌کارت اعتباری رایگان همراه اول است که برای مجموعه کودکان و نوجوانان (سنین 6 تا 18 سال) ایرانی و همچنین اتباع و پاسخ به نیازها و خواسته‌های آن‌ها طراحی‌شده و برای اولین بار در کشور عرضه می‌شود. این سیم‌کارت ضمن پوشش دادن تمامی نیازهای مکالمه و پیامک این گروه سنی، امکان استفاده از فضای اینترنتی سالم و پرسرعت، با بسته‌های متنوع و متناسب با سن آن‌ها را فراهم می‌کند. از طریق این سیم‌کارت امکان اتصال به دنیای بزرگی از برنامه‌های جذاب و مفید فراهم می‌گردد. دارای شارژ اولیه به میزان 500 تومان فعال‌سازی خودکار سرویس اینترنت دوستدار کودک و نوجوان بر روی سیم‌کارت امکان استفاده رایگان از شبکه شاد.

سیم کارت درسا همراه اول:

یکی از سیم کارت های اعتباری دیگری که از سوی اپراتور همراه اول برای افراد زیر 18 سال طراحی شده، سیم کارت اعتباری درسا می باشد که از محدودیت های بیشتری نسبت به سیم کارت انارستان برخوردار است. کاربران سیم کارت اعتباری درسا امکان ارسال پیام و ایجاد تماس صوتی را نداشته و در هنگام استفاده از اینترنت از محدودیت های خاصی برخوردار هستند. این سیم کارت به گونه ای طراحی شده که در آن والدین می توانند به راحتی بر میزان و نحوه استفاده از اینترنت و فضای مجازی فرزندان خود کنترل داشته باشند.

سیم کارت شاد همراه اول:

سیم کارت اعتباری شاد یا همان سیم کارت دانش آموزی، برای افراد 6 تا 18 سال طراحی شده و از محدودیت های سیم کارت درسا برخوردار نیست. کاربران این سیم کارت اعتباری می توانند از آن برای ارسال پیام و برقراری تماس صوتی استفاده نمایند. البته در این سیم کارت نیز امکان کنترل فرزندان در زمان استفاده از اینترنت و فضای مجازی از سوی والدین وجود دارد.

مقاله پیشنهادی:کدهای دستوری پرکاربرد سیم کارت همراه اول

سیم کارت زیر 18 سال رایتل (سرویس کودک و نوجوان رایتل)

اپراتور رایتل، به عنوان سومین اپراتور فعال در کشور سرویس کودک و نوجوان خود را با هدف دسترسی کودکان و نوجوانان به اینترنت امن و سالم بومی راه اندازی کرد. این سرویس که در حال حاضر بر روی همه سیم کارت های فعلی مشترکین رایتل وجود دارد، تنها نیاز به فعال سازی داشته و بعد از آن لازم نیست، دیگر والدین نگران دسترسی فرزندانشان به اینترنت و محتواهای موجود در آن باشند. زیرا در صورت فعال سازی سرویس کودک و نوجوان، تنها امکان استفاده از اینترنت بومی ( داخلی ) برای کاربر وجود داشته و دسترسی به اینترنت بین الملل مقدور نخواهد بود. برای این کار لازم است مشترک ابتدا کد دستوری  # 456 * ( ستاره 456 مربع ) را شماره گیری نموده و گزینه فعال سازی را انتخاب نماید

مدارک مورد نیاز برای خرید سیم کارت دانش آموزی

خروج از نسخه موبایل