نماد سایت شرکت یاران همراه | وام روی خط | خرید و فروش سیمکارت

سیمکارت رند همراه اول

به خاطر اینکه شماره سیمکارت های رند راحتر در ذهن انسان میماند نسبت به سیمکارت هایی که رند نیستند محبوبیت و طرفدار  بیشتری دارند همچنین  انها  یک دسته بندی جدایی برای خودشان دارند.

اگر قصد خرید سیمکارت 0912  یا فروش سیمکارت خود را دارید باید بدانید که  یکی از عوامل موثر بر قیمت خرید و فروش سیمکارت 0912 رند بودن آن است. در این مقاله یاران همراه انواع سیم کارت رند همراه اول با پیش شماره 0912 بررسی می کنیم.

تشخیص انواع سیمکارت رند همراه اول

سیمکارت رند0912 انواع متفاوتی دارد و با نام های متفاوتی در بازار خرید  و فروش میشوند.برای بررسی رند بودن سیمکارتتان میتوانید با شماره زیر با کارشناسان یاران همراه در ارتباط باشید و استعلام قیمت کنید.

021-448582530936133777609125051740

در ادامه انواع سیمکارت رند را برایتان آورده ایم تا خودتان نیز بتوانید بهتر نوع رند بودن سیمکارتتان را تشخیص دهید.

سیمکارت رند پله ای:

این مدل شامل شماره هایی هستند که حداقل 4 رقم اول یا آخر آنها را اگر 2 رقم 2 رقم جدا می‌کنیم، رقم یکان یا دهگان آنها با یکدیگر برابر شده باشند که ما آنها را به دو دسته کلی تقسیم میکنیم.

سیمکارت رند ترتیبی:

در صورتی که حداقل 3 رقم از شماره بصورت اعداد پشت سر هم و به ترتیب در ابتدا یا انتهای شماره قرار گرفته باشند به آن رند ترتیبی می گوییم

سیمکارت رند ترازویی :

به شماره هایی که 3 رقم ابتدایی شماره با 3 رقم انتهایی دقیقا یکسان باشد رند ترازویی می گوییم

سیمکارت رند آینه ای :

این خط رند شامل شماره هایی  است  که حداقل 4 رقم اول یا آخر شماره بصورت قرینه ای باشد.

در صورتی که 3 رقم اول و آخر شماره نیز قرینه باشد باز هم شماره رند آینه ای بوده است.

سیمکارت رند ده دهی :

در این نوع رند اعداد تشکیل دهنده ی شماره به صورت مضرب های ده و یا مضرب های ده در آنها بصورت پله ای در ابتدا یا انتهای شماره قرار گرفته است

سیمکارت رند جفت جفت :

شماره هایی که در آن اعداد بعد از پیش شماره و یا در انتهای شماره به صورت 2 رقم 2 رقم یکسان قرار بگیرند رند جفت جفت گفته میشود.

سیمکارت رند هزاری و ده هزاری :

همانگونه که از اسم آن مشخص بوده است اعداد بصورت هزار، ده هزار و یا مضربی از آن در ابتدا یا انتهای شماره قرار  گرفته اند

سیمکارت رند تکراری :

اگر در یک شماره یک عدد به صورت مرتب و پشت سر هم تکرار شده باشد به آن رند تکراری می گوییم. هر چه تعداد تکرار عدد مورد نظر بیشتر شده باشد شماره از مرغوبیت بالاتری دارد

سیمکارت رند تکرار پیش شماره :

شماره هایی که در ابتدا یا انتهای آنها پیش شماره مجددا تکرار شده باشد به دلیل سادگی در بخاطر سپردن شماره رند به حساب می‌آید

سیمکارت رند تاریخ تولدی :

شماره هایی که با یک تاریخ تولد شروع شده باشند.و  یا به یک تاریخ تولد که یکی از سال های شمسی  ختم شده باشد رند تاریخ تولدی گفته میشود

سیمکارت رند متشکل از دو رقم :

در صورتی که اعداد شماره، تنها از دو عدد باشد، دارای قیمت بالایی بوده و شماره رند به حساب می‌آید.

 سیمکارت رند ترتیبی از اول :

خطوطی هستند که دست کم ۳ رقم (یا بیشتر) از آنها در ابتدای خط پس از پیش شماره به صورت مرتب و پشت سر هم قرار گرفته باشند. البته تعداد این ارقام مرتب هر چه بیشتر از ۳ رقم باشد سیم کارت شما خاص تر و مرِغوب تر خواهد بود.

 سیمکارت رند ترتیبی از آخر :

خطوطی هستند که دست کم ۳ رقم (یا بیشتر) از آنها در انتهای خط به صورت مرتب و پشت سر هم باشد. البته تعداد این ارقام مرتب هر چه بیشتر از ۳ رقم باشد شماره شما خاص خواهد بود

سیمکارت رند تکرار پیش شماره :

خطوطی هستند که در آنها پیش شماره خود خط و یا سایر پیش شماره های موجود در بازار (مثل ۰۹۱۲ ، ۰۹۳۵ و غیره …) تکرار شده باشد.

 سیمکارت رند تکرار ۲ رقم یکی :

خطوطی هستند که در آنها دست کم ۴ رقم و حداکثر ۶ رقم به صورت زوج های مجزا از ارقام یکسان تشکیل شده باشد.

سیمکارت رند جفت جفت از اول :

خطوطی هستند که ۴ رقم اول آنها پس از پیش شماره به صورت یک زوج تکراری باشد

 سیمکارت رند جفت جفت از آخر:

خطوطی هستند که ۴ رقم انتهای آنها به صورت یک زوج تکراری در سیم کارت باشد

سیمکارت رند حروفی :

خطوطی هستند که تمام یا بخشی از آنها از نظر حروف لاتین موجود بر روی گوشی های تلفن ثابت یا همراه ، با نام یا نام خانوادگی یا هر کلمه معنی­ دار دیگر مطابقت داده شود.

 سیمکارت رند صدصدی :

خطوطی هستند که ۶ رقم ابتدایی یا انتهایی آنها به صورت ۱۰۰ تایی (صدگان) افزایش و یا کاهش پیدا می کند. توضیح اینکه صدگان اول و دوم حتما باید از ابتدای هر صدگان شروع  میشود.

 سیمکارت رند کد پایین :

خطوطی هستند که کد آنها (پس از پیش شماره) از ابتدای هر رنج تا ۱۹* باشد. لازم به ذکر بر اساس عرف بازار این نوع رند و تاثیر قیمتی آن بیشتر در مورد خطوط کد یک پیش شماره ۰۹۱۲ صادق بوده است.

خطوطی هستند که در ابتدای آنها پس از پیش شماره ۶ رقم یکسان تکرار شده باشد.

 

 

خروج از نسخه موبایل