نماد سایت شرکت یاران همراه | وام روی خط | خرید و فروش سیمکارت

اقدامات ضروری قبل از واگذاری سیم کارت

زمانی که سیمکارت خود را به فردی واگذار میکنید او میتواند به تمامی اطلاعاتی که با شماره شما ثبت شده است دسترسی داشته باشد و اطلاعات شخصی و امنیتی شما به خطر بی افتد

بسیاری از جرائم و کلاهبرداری‌های اینترنتی و تلفنی با استفاده از سیم‌کارت‌های تلفن همراه سایر افراد انجام می‌شود، بنابراین کاربران نباید سیم کارت روشن و فعال خود را در اختیار دیگران قرار دهند. همچنین کاربران باید هنگام انتقال سند مالکیت سیم‌کارت‌های خود، حتماً اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی که با آن سیم‌کارت فعال شده‌اند را حذف کند، زیرا احتمال سوءاستفاده از اکانت‌ها در شبکه‌های اجتماعی توسط خریدار سیم‌کارت وجود دارد.

با توجه به محبوبیت بالای سیمکارت 0912 همراه اول بسیاری از افراد به دنبال خرید یا فروش این سیمکارت هستند و واگذاری سیمکارت 0912 بسیار رایج است به همین دلیل در این مقاله یاران همراه تصمیم گرفته ایم تا نکات مهمی و امنیتی که هنگام واگذاری سیمکارت باید رعایت کنید را برای شما توضیح دهیم

اقدامات ضروری قبل از واگذاری سیم کارت چیست؟

تغییر شماره پیامک بانک:

قبل از هرگونه اقدام واگذاری سیمکارت باید به بانک مراجعه کنید و درخواست تغییر شماره در سامانه پیامکی حسابهای بانکی خود است؛ تا پس از انتقال سیم کارت، پیامکهای بانکی برای مالک جدید سیم کارت ارسال نشود.

مقاله پیشنهادی:چگونه سیمکارت 0912 را چگونه بفروشم؟

حذف برنامه های بانکی و مالی

درصورت نصب و راه اندازی هرگونه نرم افزار مالی و بانکی با شماره سیم کارتی که قصد فروش آن را دارید؛ پیش از هر اقدامی از نرم افزارها خارج شده و یا شماره خود را تغییر دهید. نرم افزارهای مربوط به تولید رمز یکبار مصرف، همراه بانکها و نرم افزارهای مربوط به کارگزاری سهام، نمونه هایی از برنامه های بانکی و مالی هستند که باید پیش از واگذاری شماره به آنها توجه شود.

پرداخت قبض و تسویه بدهی:

زمانی که میخواهید سیمکارت خود را واگذارکنید اطمینان حاصل کنید تمامی قبوض و بدهی شما به اپراتور مربوطه تسویه شده باشد .

تغییر شماره  اکانت خود درشبکه های اجتماعی

با توجه به گسترش و اهمیت استفاده از شبکه های اجتماعی، پیش از فروش سیم کارت، شماره خود را تغییر دهید و درصورتیکه این امکان به هر دلیلی وجود ندارد؛ اکانت مربوط به این شماره را حذف نمایید. بخاطر داشته باشید که بسیاری کلاه برداری ها در فضای مجازی از این طریق انجام شده است.

اگر قیمت دقیق و به روز سیمکارت خود را ندارید میتوانید با مشاوران متخصص فروش سیمکارت یاران همراه تماس بگیرید.

021-44858253 –09361337776 –09125051740

احراز هویت کامل خریدار

قبل از انکه تصمیم نهایی واگذاری سیمکارت خود بدون هیچگونه تعارفی هویت شخصی که میخواهید سیمکارت خود را به او واگذارکنید را پیگیری کنید و مدارک هویتی خریدار را کنترل نمایید. دقت کنید، پس از فروش سیم کارت، مالکیت آن را بصورت کامل و رسمی واگذار نمایید.

اصلاح شماره مربوط به ایمیل

درصورتیکه برای دریافت پیامهای اطلاع رسانی، هشدار و احراز هویت اکانتهای ایمیل خود از شماره ایی که قصد واگذاری آن را دارید؛ استفاده نموده اید؛ حتما پیش از واگذاری سیم کارت، تغییرات لازم را در اکانتهای خود لحاظ کنید.

انتقال و حذف شماره مخاطبین ذخیره شده

از آنجاییکه امکان ذخیره سازی شماره مخاطبین روی خود سیم کارت نیز وجود دارد؛ حتما قبل از واگذاری کلیه شماره ها را به حافظه گوشی منتقل نموده و از روی سیم کارت حذف کنید.

مقاله پیشنهادی:روشهای کلاهبرداری فروش سیم کارت 0912

اطلاع رسانی به مخاطبین

حتی المقدور، به کلیه اعضای خانواده، دوستان و مخاطبین خود اطلاع رسانی کنید که این شماره دیگر متعلق به شما نخواهد بود. در موارد بسیاری کلاه برداری از طریق ارسال پیامک و یا تماس با مخاطبین قبلی، صورت گرفته است.

تغییر شماره در کلیه سازمانها

اگر با هر سازمان و شرکتی اعم از خصوصی و دولتی از طریق شماره ایی که قصد واگذاری آن را دارید؛ ارتباط داشته اید، تغییر شماره خود را به اطلاع ایشان برسانید تا پیامکهای اطلاع رسانی به شماره جدید شما ارسال شود. همچنین امکان سو استفاده از این پیامکها وجود نداشته باشد. اداره مالیات، آب و برق و گاز، مخابرات، اداره ثبت اسناد، سامانه ثنا قوه قضاییه، سامانه های آموزشی، نمونه هایی از این سازمانها هستند.

فروش سیم کارت 0912 در یاران همراه

شما عزیزان می توانید با اعتماد به شرکت یاران همراه سیم کارت خود را با بهترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن به فروش برسانید.استعلام قیمت سیمکارت شما در حضور خود شما امکان پذیر می باشد. تمامی مراحل انتقال سیم کارت به صورت قانونی و در حضور خریدار و فروشنده انجام میگردد. مبلغ مورد توافق سیمکارت به صورت آنی و کمتر از 5 دقیقه به حساب فروشنده واریز می گردد.

خروج از نسخه موبایل