نماد سایت شرکت یاران همراه | وام روی خط | خرید و فروش سیمکارت

استعلام تعداد خطوط

استعلام تعدادخطوط.

تعداد خطوط3 راه ساده برای استعلام تعداد خطوط

در سالهای اخیر با فراوان و ارزان شدن سیم کارت ها، افراد تعداد زیادی سیم کارت خریداری کرده وبعد از مدتی ممکن است از آنها استفاده نکنند یا سیم کارت آنها گم شود و به دلیل ارزان بودن سیم کارتها برای غیرفعال سازی آن اقدام نکنند. در اینجاست که خطر شما را تهدید میکند و سیم کارت شما به دست افراد سودجو می افتد و در کارهای خلاف از آن استفاده می کنند که باید راههای استعلام خطوط به نام خود را بدانید.

توجه داشته باشد که اگر سیمکارت شما دست شخص دیگری باشد تمام کارهای خلافی که بواسطه سیم کارتتان انجام شود را باید پاسخگو باشید. پس راحت ترین راه استعلام تعداد سیم کارت است.
ما در این مقاله 3 راه ساده برای استعلام تعداد خطوط که به نام شماست معرفی می کنیم.

1 .استعلام تعداد سیم کارت از طریق پیامک

در این روش شما می توانید کد ملی خود را به شماره ۳۰۰۰۵۰۴۹۰۱ یا ۳۰۰۰۱۵۰ ارسال کنید. در این صورت پیامکی حاوی تعداد سیم کارت و اپراتور مورد استفاده برای شما ارسال می شود.

ممکن است فردی از اطلاعات هویتی شما استفاده کندو سیم کارت بخرد، که در این صورت اطلاعات ارسالی مغایرت دارد و شما به راحتی می توانید با در دست داشتن مدرک شناسایی به یک امور مشترکین مراجعه کنید و آن را غیرفعال کنید.

2 .استعلام تعداد سیم کارت از طریق وب سایت

اگر دسترسی به اینترنت برای شما مقدور است می توانید به وب سایت  https://mobilecount.cra.ir/  مراجعه کنید و با وارد کردن کد ملی و دیگر اطلاعات خواسته شده، پیامکی حاوی کد رهگیری و تعداد سیم کارت هر اپراتور ارسال میشود.
همچنین از طریق این سامانه می توانید از تعداد خطوط تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت ثابت که به نام شماست نیز مطلع شوید.

قابل ذکر است که بعد از خرید هر سیم کارت و قرار دادن آن در گوشی موبایل پیامکی حاوی شماره موبایل که با کد ملی شما ثبت شده است برای شما ارسال می گردد که در صورت مغایرت می توانید نسبت به غیرفعالسازی آن اقدام کنید.

3 .استعلام تعداد سیم کارت از طریق اپلیکیشن

در صورتی که از هر یک از اپراتورهای همراه اول یا ایرانسل استفاده می کنید می توانید اپلیکیشن متناسب با آن را از وب سایت مربوطه دانلود و نصب کنید، از خدمات آن استفاده کرده و از تعداد سیمکارت های فعال خود مطلع شوید.

ایرانسل

در اپلیکیشن ایرانسل من، می توانید از طریف منوی سمت راست صفحه ،وارد پرونده خود شوید و اطلاعات حساب خود را مشاهده کنید .برنامه برای شما رمز یکبار مصرف از طریق پیام یا ایمیل ارسال می کند و شما می توانید شماره های ثبت شده خود را ببینید.

همراه اول

برای سیم کارت های همراه اول نیز می توانید اپلیکیشن همراه من، را نصب کنید و از منوی سمت چپ شماره های به نامتان را ببینید.

توجه فرمایید :با وجود شبکه های مجازی و استفاده از آنها، در صورتی که سیم کارت شما گم یا مسدود شودحتما پیگیر ماجرا باشید .زیرا افراد سودجویی در کمین هستند که از این طریق از شما و دوستان شما اخاذی میکنند.در پایان متذکر می شویم که استعلام تعداد سیم کارت از هر روش تنها هر ده روز یکبار امکان پذیر است.

خروج از نسخه موبایل