نماد سایت شرکت یاران همراه | وام روی خط | خرید و فروش سیمکارت

آپتل چیست؟

سیمکارت آپتل چیست؟

سیم‌کارت آپتل یا به‌طور رسمی آپراتل یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی ایرانی است که خدمات گردشگری به مسافران ایرانی در خارج از کشور ارائه میدهد. آپتل معمولاً در زمینه ارائه خدمات موبایل، اینترنت، و تلفن ثابت فعالیت می‌کند. این شرکت ممکن است زیر مجموعه یک اپراتور موبایل یا ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی بزرگتری مانند ایرانسل و همراه اول باشد.

مقاله پیشنهادی:چطور سیم کارت 0912 بخریم؟

چرا سیمکارت آپتل بخریم؟

مهم ترین مزیتی که شرکت آپتل دارد، تعرفه های مناسب، بسته های اینترنتی و پوشش خوب شبکه می باشد. لطفاً توجه داشته باشید که آپتل یک شرکت بزرگ و فعالیت‌ها و خدمات آن ممکن است به کشورها و مناطق مختلف محدود شود.

بنابراین اگر قصد خرید سیمکارت آپتل را دارید ابتدا در سایت رسمی این شرکت حتما چک کنید جز مناطق تحت پوشش باشید.

چطور سیم کارت آپتل بخرم؟

اولین قدم برای خرید این سیم کارت انتخاب نوع آن است. سیم کارت های آپتل نیز مانند اپراتورهای دیگر به ۲ نوع دائمی و اعتباری تقسیم می شوند. سیم‌کارت دائمی نوعی سیم‌کارت است که با انعقاد قرارداد با اپراتور مخابراتی دریافت می‌ شود. در این حالت، شما باید ماهیانه یک مبلغ ثابت به عنوان هزینه صورتحساب به اپراتور پرداخت کنید. این هزینه معمولاً شامل تعرفه‌های تماس، پیامک، اینترنت و سایر خدمات می‌شود. مهم ترین مزایای این سیم کارت را در ادامه مطالعه کنید.

سیمکارت آپتل مناسب چه افرادی است؟

شهرت و مزیت رقابتی سیمکارت اپتل سیمکارت های گردشگری ان است.اگر شما جز ان دسته از شهروندانی هستید که به خارج از کشور بخصوص ترکیه سفرهای زیادی دارید و به دنبال خرید یک سیمکارت مناسب برای رفت و امد داخلی و خارجی هستید اپتل بهترین گزینه برای شما است.شما با تهییه سیمکارت های اپتل از خدمات گردشگهری این اپراتور استفاده کنید.

شما با خرید سیمکارت گردشگری اپتل بسته رایگان 30 روزه رومینگ  به همراه  پشتیبانی فارسی دارد

همچنین دسترسی آسان به خدمات بانکی ایران در خارج از کشور و دسترسی به اینترنت پرسرعت 4G در تمام طول سفر خود به ترکیه را خواهید داشت.

مقاله پیشنهادی:روش رومینگ سیمکارت همراه اول

چگونگی خرید سیم کارت آپتل

اگر می‌خواهید سیم‌کارت آپتل را خریداری کنید می توانید به یکی از مراکز و دفاتر فروش این سیم کارت مراجعه کنید.

آپتل ممکن است در فروشگاه‌های مختلفی که محصولات مخابراتی به فروش می‌رسانند، نقطه‌های فروش خود را داشته باشد. این فروشگاه‌ها می‌توانند مغازه‌های اختصاصی آپتل یا فروشگاه‌هایی که محصولات مخابراتی چندین اپراتور را عرضه می‌کنند، باشند.

آپتل خدمات فروش آنلاین را نیز ارائه میدهد. در این صورت، می‌توانید از طریق وبسایت یا اپلیکیشن‌های مربوطه سیم‌کارت آپتل را خریداری کنید و به آدرس مورد نظر تحویل بگیرید.

تأیید هویت

این احراز هویت در زمان خرید سیم کارت آپتل به منظور محدود کردن استفاده غیرمجاز از سیم‌کارت‌ها، جلوگیری از سوء استفاده و همچنین اجرای قوانین امنیتی و ارتباطی است.

چطور از سیمکارت آپتل استفاده کنیم؟

جهت استفاده از آپتل من، می‌بایستی اپلیکیشن آپ را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید. از طریق لینک‌های زیر می‌توانید اپلیکیشن را مستقیم بر روی گوشی خود نصب کنید.

نحوه خرید شارژ برای سیم کارت اپراتور آپتل

 اگر بخواهید از طریق سایت آپتل این کار را بکنید اول باید شماره سیم کارت خود را وارد کنید. سپس، شما گزینه‌های مختلف ۲۰ هزار، ۵۰ هزار، ۱۰۰ هزار و ۲۰۰ هزار ریالی را مشاهده خواهید کرد. شما می‌توانید یکی از این مبالغ آن را انتخاب یا مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید. سپس، به طور آنلاین می‌توانید این هزینه را پرداخت کنید.

 

خروج از نسخه موبایل