نماد سایت شرکت یاران همراه | وام روی خط | خرید و فروش سیمکارت

آبونمان خط دائمی

سلام دوستان ویاران و همراهان عزیز و ارجمند امروز میخواهیم توضیحاتی درباره آبونمان خط دائمی به شما عزیزان ارائه کنیم امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرارگیرد.

جزئیات صورتحساب موبایل خود را بدانید

شاید برای مشترکان جدید همراه اول یا حتی آنها که سالهاست از خدمات این اپراتور استفاده میکنند، این سوال مطرح باشد که صورتحساب سیمکارتهای دائمی چگونه محاسبه شده و بخواهند جزئیات صورتحساب موبایل خود را بدانند و از آبونمان خط دائمی خود مطلع شوند.

آبونماه

آبونمان

آبونمان همان هزینه اشتراک است که به صورت ماهانه پرداخت شده و بر همین اساس در صورت حساب همراه اول، هر ماه.6300 ریال برای هر مشترک منظور می شود.

مکالمه

در این زمینه به ازای هر دقیقه مکالمه درون شبکه ای یا مکالمه با تلفن ثابت رقمی معادل 570 ریال در حساب مشترک منظور شده و 625 ریال هم به ازای هر دقیقه مکالمه خارج از شبکه برای سیم کارت های دائمی همراه اول منظور می شود.

خارجه

تماسهای خارجه  (صادره از ایران )تماس هایی است که مقصد آن (مخاطب) شماره تلفن ثابت یا همراه کشور دیگری است که بر اساس کشور مربوطه هزینه ها و تعرفه های مختلفی دارد.

پیام کوتاه

با ارسال هر پیام کوتاه فارسی 89 ریال و 222 ریال به ازای هر پارت لاتین به حساب اپراتور لحاظ می شود.

بسته های اینترنت

برای جلوگیری از هزینه های زیاد اینترنت بهتر است برای استفاده از بسته های اینترنت موجود استفاده شود.برای اطلاع از نوع و تعرفه بسته های تشویقی اینترنت، مشترکان می توانند از طریق ارسال پیامک به 8080 و یا کد دستوری #100* اقدام کنند.

اینترنت تعرفه عادی

در صورت عدم فعال سازی بسته های اینترنتی نیز به ازای هر کیلو بایت داده هزینه ای مطابق نرخ مصوب نیم ریال به حساب مشترک منظور خواهد شد.

سرویس ارزش افزوده

سرویس های ارزش افزوده سرویس هایی هستند که بنا به درخواست مشترک فعال شده و هزینه محتوای ارسالی متناسب به نوع سرویس تعیین شده پس از درخواست، محاسبه خواهد شد. هزینه پیامکهای ارزش افزوده در اولین پیامک به مشترک اطلاع رسانی می شود.

سایر هزینه ها

ارائه خدمات به مشترکین طبق کدهای هزینه که در پشت قبض چاپ میشود؛ اعم از آوای انتظار، تغییرنام ، ادرس و ….هزینه هایی به دنبال دارد که در قبض های مشترکان اعمال می شود .

رومینگ

استفاده از سیم کارت همراه اول در خارج از کشور رومینگ نامیده می شود.. برای کسب اطلاع از تعرفه اپراتورهای طرف قرارداد “نام یا کد کشور بدون صفر”را به 8070 پیامک کنید.

همچنین با ارسال پیامک با متن R نام یا کد کشور بدون صفر به 990009 ویا با مراجعه به وب سایت همراه اول می توانید از این مورد مطلع شوید.

جمع صورتحساب

جمع صورتحساب نیز حاصل جمع مبالغ بالا را در برمی گیرد.

تخفیفات

در صورت استفاده از بسته ها و طرح های تشویقی، تخفیفات آنها در این فیلد محاسبه میشود.

مالیات و عوارض

مالیات و عوارض 9 درصد مبلغ جمع صورتحساب است.

درآمد عمومی دولت

براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی از ابتدای سال94 ،10ریال به ازای هر پارت پیامک،افزوده شده که مبلغ مابه تفاوت در آیتم درآمد عمومی دولت محاسبه میشود و جزو درآمد اپراتورها نیست اما با این وجود در قبض مشترکان اعمال می شود.

مجموع

(تخفیفات – جمع صورتحساب + مالیات و عوارض +درآمد عمومی دولت) در این قالب اعمال می شود .

بستانکاری و بدهکاری این بخش نیز همان طور که از نام آن پیداست شامل مبالغ اضافه یا کسر پرداختی در دوره های پیش می شود.

کسر هزار ریال

3 رقم آخر مبلغ پرداخت که جهت رند شدن از مبلغ کسر میشود .

مبلغ قابل پرداخت

مبلغی که بر اساس شناسه اعلامی باید پرداخت شود.

خروج از نسخه موبایل